För att investera i lån mellan 15 000 - 50 000, klicka här »

Kontakta oss

Välkommen till Loansteps kundtjänst. Här hittar du alla sätt att kontakta oss på samt vilka tider vi är på kontoret och när vi kan svara i telefon. Du hittar även instruktioner för hur du kontaktar oss angående klagomål. Vi bryr oss om vad du tycker, så kontakta oss gärna!
 

Kontakta oss

Brev: Linnégatan 87b, 11523 Stockholm
Telefon: +46 (0) 26 222 28 38 mellan 09:00-12:00
E-post: info@loanstep.se eller chatta direkt på sidan mellan 10:00 - 12:00 och 13:00 - 16:00

Klagomål

Klagomål Är du missnöjd på något vis så uppmuntrar vi dig starkt till att kontakta oss på en gång. Vi är mycket måna om att upprätthålla den höga standard vi satt för vår kundtjänst och vill inte gå miste om den värdefulla kritik som du vill dela med dig av. Klagomål som inkommer till oss behandlas noggrant och skyndsamt genom att du får en bekräftelse på att vi mottagit klagomålet och att ett svar kommer ges inom 14 dagar. I samband med ditt klagomål kan du erhålla vägledning från Konsumenternas Bank-och Finansbyrå samt genom den kommunala konsumentvägledningen. Om du ej skulle vara nöjd med vår hantering av klagomålet kan du vända dig till Allmänna reklamationsnämnden eller till allmän domstol för att få saken prövad.